Home Improvement Doctor in The House
S5, A10: Jill, Wilson och Al är arga när Tim får en hedersdoktor, men Tim får veta att han fick doktorsexamen eftersom högskolan skulle utnyttja honom, eftersom han hade ett tv-program, för att få ytterligare finansiering.