Does It Help To Put a Beaver On?
S2, A3: We take a trip around the animal kingdom with some surprising and comedic segments from Linda P, Rasmus Botoft and Rasmus Wallbridge; there's dog training without a dog, beaver massage and a salmon hand that reluctantly brings smiles to many faces.