Sex and the City Don't Ask, Don't Tell
S3, A12: Är ärlighet verkligen den bästa hållningen att ha i relationer? Kvällen innan bröllopet upptäcker Charlotte att Trey kanske behöver några doser Viagra. Carrie ångrar sitt beslut att berätta om förhållandet med Big för Aidan.