Don't Ask, Don't Tell Beverly Hills 90210
S9, A4: Carl beslutar sig för att annullera äktenskapet med Abby för han tror på en framtid med Valerie. Kelly får syn på en butik som hyrs ut och inser att hon och Donna borde öppna en butik.