Pandora Don't Think Twice, It's All Right
S2, A2: Jax, Xander, Ralen och Matta spårar rymlingarna till Tierney och Jax mamma, Eve, på en avlägsen planet med en mystisk hemlighet, bara för att kollidera med planetens konstiga religiösa kult.