Double The Trouble
S1, A4: En hjärtskärande utslagstävling tvingar en kvinna att lämna ön och sin partner. Två nya singlar skapar oro bland paren, vilket väcker svartsjuka och osäkerhet. En kille gör en stor romantisk gest för att rädda sin relation.