Desperate Housewives Down the Block There's a Riot
S7, A10: Pauls plan för Wisteria Lane sätts i verket. Juanita upptäcker Gabrielles hemlighet. Bree ber Keith att flytta ihop med henne. Tom konfronteras om sina tidigare snedsteg.