Six Feet Under Driving Mr. Mossback
S2, A4: En flygrädd man från Seattle dör, och Nate måste hämta kroppen; detta för honom och Claire tillbaka till hans gamla hemtrakter. Där bor de hos Lisa, en vegetarian som är med i ett kooperativ och som fortfarande har känslor för Nate.