Los Billis Dröm, dröm, dröm
S1, A4: David är äntligen medlem i Los Billis, och han får en inbjudan från Mariana, skolans coolaste tjej, till hennes födelsedagsfest. Övertalad av Leo tror David att detta kan vara hans chans att ha sex för första gången.