Beverly Hills 90210 Du säger adjö, jag säger hej
S9, A7: När Kelly och Valerie packar Brandons tillhörigheter får Kelly syn på ett brev där Val rådde Brandon att inte gifta sig med henne. Hon vänder alla mot Val och får dem att bojkotta hennes Thanksgiving-sammankomst.