Mr. & Mrs. Smith Dubbeldejt
S1, A4: John och Jane är inte de enda Smiths som har kul. Låt oss presentera Andra John och Andra Jane, paret Smith som valde superhögrisk. Men kan hela gänget samlat bli för mycket av det goda? Dubbelt mycket skratt och dubbelt många upptåg! John och Jane är på DUBBELDEJT.