Los Billis Dubbellivet
S1, A3: För att bevisa sin lojalitet till gänget ber Indio David att sälja marijuana på skolan han går på. David är orolig för att bli ertappad och avstängd. David provar en joint för första gången och Andrea hjälper honom att ta sig igenom den dåliga trippen.