Graveyard Carz Dude, Where's Alyssa's Car
S6, A7: När skådespelaren, den pensionerade fotbollsspelaren och världsmästaren i brottning Bill Goldberg är på väg till verkstaden har ghouls väldigt lite tid på sig att slutföra de sista detaljerna på hans 1968 års Plymouth GTX cabriolet.