Beverly Hills 90210 Duke's Bad Boy
S3, A23: Brandons spelskulder ökar och hans bookmaker börjar bli otålig. Han gör allt för att betala räkningarna och hans desperation leder till våld. Kelly känner att Dylan håller på att glida ifrån henne.