S2, A7: Miranda hjälper till att skydda Doom Patrol från riktigt förskräckliga idéer när ett mystiskt paket kommer till Doom Manor. Ritas besök hos biodlaren i Cloverton får henne att konfrontera sina kroniska mammaproblem.