S1, A1: Sebastian förbereder sig på det viktigaste steget i sitt liv, äktenskap. Men det som verkade bli det mest romantiska frieriet i historien blir en mardröm, när en video avslöjas där Lucia, hans flickvän, är otrogen mot honom. Med hjälp av sina vänner måste Sebastian tänka om beträffande vart hans liv är på väg, om han vill lära sig att överleva singellivet.