E’imi Pono
S5, A15: När en journalist mördas måste Five-0 använda hans gamla reportage för att hitta en kongolesisk fältherre som antogs vara död men som lever och bor på Oahu. Samtidigt närmar sig alla hjärtans dag och Danny överreagerar när Graces SMS till en pojke visas på hans telefon.