The Life and Legend of Wyatt Earp Earp Ain't Wearin' Guns
S4, A21: When a Texas gang with a distaste for Northerners causes a ruckus in Dodge City, the leader's daughter convinces Earp to hang up his guns and let his fists do the negotiating.