Love Thy Nader Easter Slaps
S1, A4: Brooks lugn störs av nya hot. Samtidigt utmanar Sarah Jane sina konservativa rötter genom att ta med sig en tjej hem till påskfirandet i Baton Rouge. Och Mary Holland tvivlar på om Lord Jules klarar av livet i Bayou.