Murderous Minds: Inside Serial Killers Ed Gein
S1, A6: Namnen Norman Bates, Buffalo Bill och Leatherface är alla avskyvärda, psykotiska karaktärer i några av de mest fasansfulla skräckfilmerna genom tiderna. De är alla avskyvärda människor som begår monstruösa handlingar mot sina medmänniskor, men dessa avskyvärda karaktärer skulle väl aldrig kunna existera i verkligheten? Ed Gein bevisar att vi har fel.