S2, A9: Jess och Cece börjar känna sina biologiska klockor ticka och går till en gynekolog för att undersöka sin fertilitet. Schmidt söker råd om hur han kan tillfredställa Emma. Winston hjälper Nick med att få inspiration till sin roman om zombies.