New Girl Elaine's Big Day
S2, A25: Nick och Jess tar ett beslut angående sitt förhållande. Det är Ceces bröllopsdag och Schmidt är övertygad om att hon egentligen inte vill gifta sig. Han rekryterar Winston och Nick för att hjälpa honom att förhindra bröllopet.