Edens Zero Element 4
S2, A2: Shiki and his gang believe they have successfully infiltrated Belial Gore, but Drakken Joe has been aware of their every move; on Edens Zero, Rebecca, Happy, Mosco and three of the Four Shining Stars confront these intruders.