S1, A6: Gränserna mellan dåtid och nutid suddas ut - Maggie konfronterar Max om hans nya förälskelse, vilket leder till det största bråket i deras vänskap. Detta får dem att ifrågasätta sin framtid, samtidigt som de konfronterar sina tidigare val och beslut om varför de valde att gå skilda vägar från början.