Beverly Hills 90210 Emily
S4, A13: Det är en helvetesvecka för studentföreningen på C.U., och det betyder att Steve, Donna och Kelly blir utsatta för en rad förödmjukande upplevelser. Vissa går för långt och innan veckans slut kan någon hamna i finkan.