En bro mellan bävrar Hello Kitty: Super Style!
S1, A5: När Cherry Town-bron går sönder har Bävertrillingen svårt att bestämma sig för hur den ska lagas. De kommer att behöva Construction Kittys hjälp för att sätta ihop den igen!