S2, A3: De en gång så talrika populationerna av afrikanska elefanter har minskat drastiskt på grund av jakt. Få en djupgående inblick i livet för de mäktigaste landdäggdjuren på planeten och se vad parker som Addo och Tembe gör för att bevara deras framtid.