Hannah Montana En flickvän till pappa
S4, A3: Miley och Lilly försöker ordna en dejt med skolans sjuksköterska åt Robby. Jackson försöker hitta mod att kyssa sin flickvän och Rico förstår inte varför Siena gillar Jackson.