Riket Exodus En främmande kropp
S1, A3: Överläkare Moesgaard lanserar "Operation Morgonluft". Helmer är inte glad. Fru Drusse samlar in ledtrådar och får äntligen kontakt med det andliga, men onda krafter hindrar henne från att gå vidare.