The Prize of Silence En global skandal
S1, A3: Journalisten Matilda Gustavsson berättar hur hon noggrant förberedde sitt avslöjande. Vi möter också en av de kvinnor som förfördes av Jean-Claude Arnault, men som senare skulle upptäcka något fruktansvärt.