En hyllning till livet
S1, A4: Efter en lyckad Miami-resa bakom sig är Chanel redo att fokusera på det viktigaste: familjen, vännerna och sitt nya album. Men efter att det otänkbara inträffar stöttar Chanel och Dom sina sörjande vänner.