S1, A3: Komikerna ökar trycket. Att tappa fokus ens ett ögonblick kan kosta ett liv direkt. Den första elimineringen är på gång och Henry bestämmer sig för att han vill ta ut sina medkomiker en efter en. Han glömde bara Bas.