Alla mot alla med Filip och Fredrik En öm punkt
S12, A12: Stämningen trissas upp när Ebba Kleberg von Sydow och Thomas Mattssons psykningar snabbt träffar en öm punkt hos Tom Sjöstedt och Jerka Johansson.