S1, A1: Seriepremiär. Galadriel störs av tecken på en uråldrig ondskas återkomst; Arondir gör en oroväckande upptäckt; Elrond ställs inför ett spännande nytt vågstycke; Nori bryter mot hårfotarnas djupast rotade regel.