En stripp hade inte varit tråkig LOL: Skrattar bäst som skrattar sist - Sverige
S1, A2: Eva Röse delar ut tävlingens första röda kort till en komiker som tvingas lämna spelet. Deltagarna överraskas då en hemlig gäst gömmer sig i kylskåpet och någon utför en mycket märklig lapdance.