En tatuering
S1, A2: Ezequiel har mördat Álvaro Trueba och kidnappat Carla Ortiz, vilka båda är de förstfödda barnen till några av Spaniens mäktigaste familjer. Jon samtycker till att bli Antonias väpnare. Även om de inte kommer överens till en början är de nära att fånga Ezequiel efter en hisnande jakt där alla är på helspänn. I sin cell får Carla reda på att hon inte är Ezequiels enda fånge.