HANNA En vän
S1, A2: Efter att ha fångats av Marissas män tvingas Hanna kämpa för att fly från den marockanska CIA-anläggningen och möta Erik i Berlin. På vägen träffar hon Sophie, en brittisk tonåring på semester med sin familj, som ger Hanna en försmak av den verkliga världen och tonårsäventyr. Trots glimten av den normala världen är hotet från Marissa och hennes agenter aldrig långt borta.