The Terminal List Encoding
S1, A2: Reece har hittat sitt första potentiella mål och tar hjälp av Ben. Med hans mentala hälsa i fråga sluter Katie och Reece ett oroligt, men fördelaktigt partnerskap för att hitta svaret.