S1, A5: På gatorna i det nyligen befriade Kansas Citys kämpar Henry för att beskydda sin bror Sam från rebellsoldater, som inte skyr några medel för att hålla sin skoningslösa ledare nöjd. Ju längre hennes människojakt pågår, desto mer ökar Kathleen sina ansträngningar för att nå sin hämnd, medan Ellie inleder en meningsfull vänskap.