Life Below Zero: First Alaskans Ensam varg
S1, A6: Daniel och Chris Apassingok letar efter källor till mat på St. Lawrence Island. Joel Jacko träffar på ett rovdjur nära fastigheten. Jody Potts-Joseph sätter ut fällor för att få päls inför vintern. Tig Strassburg och Louise Moses jagar efter små djur.