Enter Lil' Slugger
S1, A1: Tsukiko Sagi, a shy character designer, is suddenly attacked by someone carrying a golden baseball bat. When a pair of detectives interrogate her, she describes the suspect as an elementary school-aged boy wearing golden inline skates and a red hat.