S1, A3: Henning och Pia ska gifta sig. Men är Pia beredd på det våldsamma livet som hustru till presidenten i Bullshit och kan Henning lära henne att stå upp för sig själv? Det blir ett vilt och blodigt bröllop på Sydstranden.