S1, A1: Young-joo, som är fokuserad på att vänja sig vid sitt nya jobb, blir trött på de ständiga klagomålen från hennes pojkvän, Jae-yoon, som tjänstgör i luftvärnsenheten vid 77 A Tower. Hon gör slut med Jae-yoon, och han accepterar uppbrottet med ett fint röstmeddelande. När Young-joo hör detta går hon till tornet för att träffa Jae-yoon, men på väg dit stöter hon på en oväntad incident.