Military Prosecutor Doberman EP6
S1, A6: Do Bae-man återvänder till rollen som åklagare inom militären och lovar Cha Woo-in att han ska vara hennes jakthund när hon tar ut sin hämnd på Noh Hwa-young. Men hans inställning orsakar problem i deras relation. Kommer de kunna samarbeta för att få tag på Noh Tae-nam?