Quantico Epicshelter
S2, A13: Rekryterna får lära sig att bränna ner allt om de blir avslöjade. Ett mystiskt dödsfall på Farmen leder till en FBI-utredning. I framtiden beger sig Alex in i krisområdet igen och avslöjar CIA:s verklige förrädare.