Call me Dad Episod 1
S1, A1: Emil och Viktor är bästa vänner och delägare i sitt nya cateringföretag, vilket i sig är en prövning. Men när Viktors nya flickvän visar sig vara Emils mamma sätts vänskapen verkligen på prov.