S1, A2: När Dev förvandlats till en fruktansvärd Sith måste Sig ta sig ifrån nya Fennesa. Hjälp dyker upp i form av Jedi Bob, en mystisk "Kraftbyggande" Jedi som känner till Hörnstenens hemligheter.