Hassel Episod 2
S1, A2: För Hassel leder spåren efter Rudas mördare mot en polisinformatör, Petri Mikkola. Samtidigt blir Fatima Nidal på polisens internutredningar allt mer intresserad av Hassel och hans grupp.