Furia Episod 3
S1, A3: Planen är satt i spel. Hur långt är Ragna beredd att gå för att bli en del av gruppen och fortsätta sitt uppdrag? Asgeirs identitet har blivit läckt och nu går varken han eller hans dotter säker.