Tower of Babel Episode 1
S1, A1: Cha Woo-hyuk, a determined prosecutor, tracks down a potential informant to reveal the secrets of his father's death. Meanwhile, the second son of Chairman Tae of the Geosan Group, Tae Minho, is instated as the CEO of Geosan Electronics.